dead is the new alive

Vi är unga, och dumma, som folk påstår
vi går vår egen väg, tillsammans.
Vi är rebeller, det är så De säger
vi skiter i alla andra, men så kärleksfullt…
De bryr sig om oss, men ändå så nonchalant
men det gör Oss ingenting, vi har ju varandra.
Men nu går jag här, själv.
Saknaden efter någon att prata med,
någon att gå bredvid,
den är stor. Gigantisk.
Vi sågs igår,
vi pratade, och vi gick bredvid varandra.
Men känslan av att vara ensam är skrämmande,
så tomt…
Men ändå… ändå så underbart.
Jag har något att sakna,
något att längta till.
Jag har ju dig, jag har er.
hmm.. nej.
nu har jag gjort mitt för ikväll
(ingenting, alltså)
have it. igen !

Lalala!
Tjaa / kklara,

kolla din blogg flera gånger om, men senaste inlägget var den med dusch-bilden.

så går ja in nu, och vips! typ 5 nya inlägg Oo

:D:D

MAM! <3

trög <tolv störd!

2010-08-18 @ 02:43:02

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0