du är knark

Det är sinnessjukt. Det finns morgnar då man känner sig opepp på allt, det finns dagar som gått åt helvete, och då finns det något så enkelt som Coca-cola som kan få en på andra tankar, eller annat humör. Inte alltid dock. Men det finns dagar då allt kan gå åt helvete, endast för att man inte fick de där klunkarna cola man behöver. Beroende, kan man kalla det. Bara så ni vet !
Jag sov knappt inatt, om jagg tills klockan ringde och tillät mig att sluta försöka. Om colan inte hade funnits här imorse så vet jag inte vad jag  väl sov så var det långt ifrån djupsömn. Kändes mest som att jag bara låg i sängen och blundade i alla timmar,hade jort. Andra dagen i skolan, vi fick våra datorer ! Jag skummade genom foton som jag redigerat på hemdatorn, och upptäckte många bilder som skulle kunna bli så mycket bättre. Illa. Men för övrigt så har jag varit på bra humör, skrattat åt ingenting, eller allting.. ?
Nu sitter Elin bredvid mig i soffan och skrattar åt någon film hon kollar på. Det låter kul. Jag hör det genom den underbara musiken. Heheh. Jag skulle på kalas idag egentligen, men jag orkar inte. Har en känsla av att jag håller på att bli sjuk, såklart.. Det tröttar ut mig, verkligen. Men denna gången ska jag försöka vinna över allt det där, får inte falla tillbaka till frånvaron. Nej !
Men hmm.. nej, nu ska jag försöka hitta felet med mitt tangentbord, det skojar med mig. Have it

Lalala!

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0