kom ihåg mig

Klockan är mycket. För mycket. I mina tankar sover jag, men det räcker nog inte. Tyvärr. Kan inte slappna av, halsen är sönder sen förkylningen försökte smyga sig på och det blev inte bättre när man såg Lars Winnerbäck igår. Det var bättre än förra gången. Underbart. I lördags blev det Familjen för tredje gången också, men denna gången var minst bra hittills. Skulle även kika lite på Maskinen, men istället blev jag tvungen att stressa hem och hämta nyckel, sen stressa ut på stan, tränga mig genom festivalen, och till stora scenen igen. I fredags sov man i Höör, det var trevligt, minsann. Längre bak orkar jag nog inte vandra i tiden. Inte här. Längre in i tankarna ska jag nog inte heller vandra. Inte här, inte nu.
Lite ledsen blev jag på mig själv idag när jag bestämde mig för att skippa Kapten Röd idag, men jag överlever nog. Ganska självklart.. På onsdag åker man tillbaka till Malmö i alla fall och ser lite Adept, NRJ in the park och annat smått och gott ! Har nog, kanske, hört lite prat om torsdag också. Kanske bara jag som pratat om det, i och för sig.. Fredag, kanske sover där till lördag. Sen skulle man nog träffa Cakki :) Menmen,, nu ska jag försöka tvinga mig att följa mina tankars spår, att sova är nämligen en ytterst trevlig tanke just nu. Vi får talas vid någon annan gång igen. Trevligt :) Have it

Lalala!
Tjaa / misse

tkr du ska sova hos mej på lördag buu :( <33

2010-08-24 @ 21:46:39

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0