mitt bästa

Jaha,, då var man tillbaka på skolan idag. Kul att träffa folket igen, hann inte se ettorna dock, de gick bara förmiddagen, och vi började på eftermiddagen :) Får väl se dem imorgon istället, äh. Började med lite genomgång, nya regler och så vidare. Vi fick bästa mentorn i alla fall, yay ! Datorerna får vi imorgon. Yay på det också !
Whatever, det var inget intressant, så.. aa. Nu sitter man här, Familjen, Ebba Grön och Emilie Autumn i hörlurarna, och vet inte riktigt vad man ska göra. Vet inte ens om jag ska vara på bra eller.. mindre bra humör. Fick höra igår att vi kanske ska flytta ifrån Hässleholm, till någon betydligt mindre håla. Hässleholm är redan så litet, så vet inte hur jag ska överleva sen i så fall. Men jaha, får väl klara det på något vis, helt enkelt. Sen har man en hel del annat att tänka på också, men det är inget värt att skriva här, så hah ! Men ja.. längtar till min dator, med sjukt mycket bättre photoshop och skärm ! Har inte kunnat redigera mina bilder på vettigt sätt på hela sommaren, usch och fy på det !
Vet inte ens vad jag ska skriva.. det vet jag aldrig. Lyckas alltid skriva något i alla fall. Intressant eller inte, skitsamma. Men förr fanns det lite vettiga saker åtminstonde (enligt mig), nu finns det bara vardagssaker att berätta. Hmm.. Have it.

Lalala!

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0