mental istid

Saknar min mobil,, sjukt mycket.. Bestämde mig för att laga den (omöjligt, jag vet) en natt när jag inte kunde sova, kom inte så långt eftersom mitt enda verktyg var en klämma. Men jaja.
Fick min nya mobil idag, och nu försöker jag sälja den igen. tänkte lägga upp bild på den här, men nej, jag orkade inte det. Spiderman är det i alla fall. Även om Spiderman är min absolut favorit så vill jag inte ha den, orkar inte förklara varför. Får väl fortsätta med plåster på mina telefoner, helt enkelt ! :)
Snart blir det septum, minsann ! Är sjukt glad för det,, bara rädd att jag inte kommer passa i det. Men det märker vi ju.. För övrigt så händer det inte så mycket i mitt liv just nu, inget värt att skriva om. Det har gått tre dagar i skolan, avslutat och redovisat vårt första projekt. Jag tyckte faktiskt att vi gjorde ganska bra ifrån oss, speciellt för att vara första efter sommarlovet ! :) heheh.
Men nej, kanske dags att "tänka på refrängen" nu. Eller.. snart. Väldigt snart. Hmm.. Have it !

Lalala!
Tjaa / Misse

SEPTUM :D <3

spiderman mobil (N) :(

2010-08-19 @ 15:15:31

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0