painbastard

Nu sitter man här, igen. Kom på att jag redan lagt upp något idag. Men det skiter jag i just nu.. Jag har tråkigt.
Vet inte om rösten har kommit tillbaka, har inte sagt ett ord sen ungefär fem idag. Finner ingen anledning att prata med mig själv, inte idag i alla fall :) Menmen. Fick skallebank som fan, så hämtade glasögonen, men jag tror inte det hjälpte. Malmöfestivalen imorgon igen, yay ! Vet inte riktigt om jag ser fram emot det, än. Som det är nu vill jag bara lägga mig ner och inte resa mig på, minst, en vecka.. Men det blir nog bättre imorgon :)
Ska i alla fall bli kul och träffa lite folk igen.
Hmm.. Nej. Nu måste jag putsa glasögonen och sen ta en runda på balkongen. Kanske tvinga i mig lite vatten också. Ni bryr er. Du bryr dig*
Have it.

Lalala!

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0