utan dina andetag

Blir inge bild idag, usb-minnet med allt sådant innehåll är trasigt. Eller något. Det vill inte reagera i alla fall. Allt går åt fuck med det tekniska just nu känns det som ><
However. Sitter i vardagsrummet med Winnerbäck, Combichrist och Broder Daniel i hörlurarna. Blandat är väl bäst, I guess. Vindruvor är mitt godis, min dricka och min näring för tillfället. Cigaretterna är min luft, datorn min röst och leendet min mask. Just nu. Poetiskt. Nej.
Frånvaron har kommit tillbaka, igen. Åt helvete med det där. Var nära på ett utbrott imorse, vilket jag inte haft på länge nu, var stressad och det kliade i min hals. Frustrerande är nog ordet. Blev att jag stannade hemma till lunch. "Åt helvete med mig" var nog tanken som malde mest i huvudet. "Åt helvete med det där" har nog varit en tanke hos fler idag, med mig i sammanhanget. Whatever. Dagen är över nu, det är glömt nu. Hmm..
Nej, ska sluta med bullshit, tråkigt shit, meningslöst och intetsägande shit nu :) Have it !

Lalala!
Tjaa / misse

Winnerbäck&Combichrist <3 :D :D



du klarar det,

alla har rätt till utbrott det vet du <3

2010-08-27 @ 00:38:40
Tjaa / kklara,

meningslöst och intetsägande,

ye, that sounds like me :)<3

2010-08-27 @ 01:20:58

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0