decamerone

Nästan torsdag
Sitter och glor på Musikhjälpen igen.
Imorgon blir det nog att skänka lite pengar.
*wow!
För övrigt så är klockan för mycket för mig nu.
Tio i ett är ju bara barnet, egentligen.
Men torsdag imorgon innebär heldag i skolan,
och det brukar inte börja bra för mig.
Dessutom två redovisningar,
varav en går åt helvete och ångesten börjar växa så smått.
Nåja.

Septum mår inte bra,
svullet och ömt, fortfarande.
Ganska irriterande..
Igår upptäckte jag också att jag har ett tredje hål i ögonbrynet,
bara sådär >< Ser ganska fel ut..
Ögonbrynet har ju bara varit problem,
men äh.
Och öronen vill jag bara töja!
Men har inte material eller tid till det nu,
så får bli.. kanske på lovet.
Hmm.

Men nej.
Ut på balkongen för lite frisk luft,
sen in och slafsa ihop nå skit till svenskan.
Snabbt som fan, för jag vill bara sova :c
Have it!

Lalala!

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0