if i only had a brain

Nästan tisdag
Elin på bild och jag tror jag är konstig.
Dålig redigering dock :c
Fy skäms!
However..
Sitter här hemma, klockan är lite mycket men jag vill inte sova.
Kollar Musikhjälpen och jag gillar det. 

Har precis gjort klart ett magasin,
i tid!! Helt sjukt :)
Nu är det bara engelska och svenska kvar..
till torsdag.
Då vet jag vad jag har att göra i veckan!
Yay.

Nåja..
Det var bröllop för Elins mamma i lördags,
riktigt trevligt var det!
Nice folk och så :)
Och på lördag fyller Troll år,
21 jävla år, kärring!
Men det ska iaf bli sjukt kul :)
Sen blir det skola i två dagar,
sen ledig i nå dagar sen Julafton!
Vet inte om jag ska skratta eller gråta ><
Att träffa släkten,
med ännu en piercing, septum dessutom,
(som så många verkar tycka är så gräsligt),
och större töjningar..
Bådar inte gott :>

Hmm.
Borde nog sova,
även om jag börjar sent imorgon :c
Okejdå.
Ville mest bara uppdatera xP
Have it!

Lalala!

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0