come sweet death


Okej.. har varit en rent utsagt åt helvetes jävla dag idag, har väl haft värre, men usch. Men jag tänker inte skriva något sånt idag, nej, jag tycker ni borde få slippa det där denna gången. Cirka halva dagen har gått ut på att få över alla gamla bilder från en gammal dator jag har här hemma till denna. Kan ju inte påstå att jag lyckats nå särskilt.. Först fick jag igång den, blev överlycklig, sen satt jag och skummade genom lite bilder, med ett stort leende på läpparna. Trodde att det skulle gå snabbt, jag skulle ju bara föra över allt till mina usb-minnen. Men sen visade det sig att det var ganska mycket jag hade på den datorn, så det var inte mycket som fick plats på de små sticken.. Jag har bara en sladd till båda datorerna, så var tvungen att stänga av den gamla för att sen föra över lite saker till denna från mina usb-minnen. Sen fick jag stänga av denna och igång med den gamla datorn igen, vilket tar ungefär en halvtimme var gång. Men det jag hade fört över var långt ifrån tillräckligt, så har fått stänga av den igen för att tömma ett av sticken helt och hållet för att sen starta den gamla datorn igen och föra över allt, igen. Tredje gången gillt ? Hoppas det. Fast är lite förvirrad, detta kan bli fjärde gången.. Jaja, det måste fungera i alla fall. Men har hållt på och tömma usb-minnet ett väldigt bra tag nu, och det är mer än halva kvar.. Usch.
Började töja mitt öra för några dagar sen, satte i en spiral på 3 millimeter, på grund av brist på tålamod bestämde jag mig för att försöka trycka i en fyra, därefter en sexa, i örat redan dagen efter. Fick inte i någon av dem, men försökte gjorde jag. Vilket resulterade att jag hade lyckats spräcka örat. Så jag fick ta ut den och sätta i en 1,6 millimeters stav, igen. Men har fortfarande brist på tålamod, så nu har man satt i spiralen igen. Nice ! :D Den gör inte ont i alla fall, så tror inte det är någon fara. Men en smått irriterad mamma fick man ju sen. Äh :>
Men ja.. har skrivit ett långt inlägg, där jag bara förklarat hur kass jag är på datorer och på att töja öron. Ändå mest intressant hittills ! Ganska illa faktiskt >< Menmen, om man inte är intressant så är man inte, helt enkelt ! :) Så jag tänker fortsätta med att sätta låttitlar som rubriker (i brist på fantasi) med lite random text under, och sen om ni vill läsa det är ju upp till er :) Men inte mer idag. Have it.


Lalala!

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0