kalla mig

Tisdag
Teven pratar för mig, ingen musik nu.
Om jag bara hade orkat hämta mina hörlurar..

Har inte tagit några nya bilder,
så en bild på min septum fick ta upp tomrummet denna gången.
Om jag tänker bort från att den kliar och kittlar näsan,
så trivs jag. Verkligen!
Fick den av mor,
motvilligt beställde hon tiden.
Men nu, nu gör det henne inte lika mycket.
Det ser inte så illa som hon anade förut.
Jadu!

Annars är det som det brukar.
Allting. Nästan.
Det är lov nu, och det skrämmer mig.
För det är bara tisdag, men lovet är snart slut.
Redan.
Starten var bra, Halloweenfesten hos Tiddan var sjukt kul.
Tack alla <3
Den där dörren, och vi ringde på den.
Den där dörren, jag vill inte tillbaka.
Men jag tror jag måste..

Söndag, måndag och nu tisdag,
de dagar har tillbringats hemma.
Orken till att göra något har inte varit med mig.
Men imorgon blir det Malmö,
bio med Troll och Ullis.
Hoppas på en trevlig dag, kväll, och en sömnfull natt.
Kan man skriva så?
Äh!

På torsdag vet jag inte vad som händer.
På fredag blir det fest och lördagen blir väl seg.
På söndag åker läxor fram och sen är lovet slut.
Jaha ja!
Men.. aeh...
Have it.


Samma tankar varje dag,
samma saker känner jag.
Dags att sluta nu -.-

Lalala!

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0