buried alive

De flesta av mina bilder, typ de som är mest dugliga, kommer nog snart upp på DeviantArt,,
just nu kommer jag inte ihåg vad jag heter där bara :)
Anyways.. Elin sov här i torsdags, och vi gjorde väl inte så mycket skulle jag tro ^^
Kollade film och lite så :)
I fredags blev det en runda på Coop,,
sen hem till Elin en stund också :)
Efter en stund hemma hos mig igen så kom även Sebbe och Tobias ett tag.
Kollade film och bakade, minsann!
Jag satte ihop min mobil som jag plockat sönder,
och ojsan hoppsan, helt plötsligt funkade den!
Fick halvt panik :)
Sen stängde jag igen den, och den slutade funka igen ><
Sen sov Elin här igen,
och igår drog vi in till stan, typ tidigt!
Gick runt med mor och letade efter Elins mor och Cg,,
Lite förvirrande :(
Sen hejdå, hem och äta sen drog jag till Malmö!
Fick gå runt där en timme, helt själv..
Eftersom jag inte kunde gå hem, före allt annat folk som skulle med.
Sen överraskade alla paps och det var en ytterst trevlig kväll! :D
Sov hos syster Troll och hennes man till idag, sjukt nice!
Och nu har jag åtta millimeters tunnel i vänster öra,
höger öra ger jag nog upp snart ><
Jobbig uppdatering det här blev..
men what the hell liksom :)
Have it!

Lalala!

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0