electric feel

Nästan lördag
Sitter i soffan, halvt död.
En halvt död Elinen sitter med sin dator bredvid mig.
Detta känns lite jobbigt
faktiskt :c

Men lite uppdatering om dagen allefall!
Vaknade.
Dansade rundor med Elinen och mams.
Normalt!
Drog till Kristianstad,
mams köpte skor.
Tillbaka till hålan,
skaffade septum!!
Helt sjukt underbart
och jag blir lite lycklig när jag tänker på det!
Kommer väl bild här sen :>
Sen hem med Elinen.
Gjorde typ inge.
Sen ut.
Träffade Joel och Daniel.
Jag blev flipp.
Jag tror jag är konstig.
Hem igen.
Provade kläder till imorgon.
Jag har kjol på mig.
Usch!
Nu sover vi lite.
Onödigt lång uppdatering :)

Imorgon blir det upp tidigt, till Kristianstad med Elinen och köpa skor, eftersom jag inte hittade några idag :c
Ska även köpa lite rött läppstift till kvällen. Det kommer bli stressigt! Sen skynda hem för att packa ner allt stuff.
Sen bär det av mot Höör, till Tiddan. Där ska man byta om, och sminka sig. Som fan!
Jag ska fan ha lösögonfransar o_o I alla fall..
Sen blir det fest! Hoppas att det kommer bli sjukt kul.
Ska gå bus eller godis, och ska kanske till ett speciellt hus, och om det är som jag tror så kommer jag dö lite ._.
Tur att jag har Elin, och flera andra, där. Skulle inte klara det annars!
Oj näe. Nu ska jag sluta skriva, innan det blir alldeles för långt :D (är det redan :3)
Heheheheheh.
Have it!

Lalala!

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0