mord i mina tankar

Sitter med böcker och anteckningar på datorn framför mig, prov imorgon.
Antikens Grekland är väldigt intressant och relevant, tycker jag!
Svenska B är ju.. kul :)
Ebba Grön spelar lite för mig, det är ju bra i alla fall.
Är trött, frusen, ensam hemma och får snart utbrott på mig själv,
av många anledningar..
Allt är bra!
Jaja..
När provet är klart så blir det att ta igen allt annat skit som man missat.
Yay.
Men Elin ska sova hos mig imorgon i alla fall,,
och det är helt okej för mig!
Men borde nog inte skriva mer här nu,
fortsätta plugga ><
Ville bara pausa lite..
Have it.

Som en astronaut upp i rymden
bort från denna värld
Så flyger mina tankar
bort från min själ
Likaså kontrollen
orkar inte ta tillbaka den
Att tänka börjar bli överskattat nu.

Lalala!

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0