små korta stunder

Torsdag
Ligger i min säng, lite smulor efter en hembakad chokladkaka blir mitt sällskap.
Musik från det man skulle kunna kalla "den bra tiden".
Allt var väl inte bra,, Du fanns i mina tankar, hela tiden.
Men på ett sätt, så kändes allt bra. Du var åtminstone tillbaka i mitt liv.
Nu är Du borta igen. Försvunnen. Men.. det berör mig knappt.
Jag saknar bara att ha ett namn, ett ansikte, att le åt.
Patetiskt. Onödigt. Olyckligt.
Men ändå.. weird.
Nej, inget jag vill tillbaka till.
Jag förstår liksom inte varför det blev Du,
varför det var Dig jag gick och tänkte på.
Du var väl inget speciellt, egentligen.
Äh.

Men om det hade funnits någon nu,
om jag hade vågat känna något för någon,
om någon hade känt detsamma för mig.
Vet inte hur det skulle kännas,
kanske förjävligt. Hmm.
För övrigt så är jag sjukt instabil just nu,,
har varit så ett tag.
Lättirriterad och kan bli sjukt ledsen för minsta lilla ord.
Nej.. inge pms -.-
Vet inte riktigt varför det är så,,
har varit för bra för länge.
Eller nej, inte bra, ganska likgiltigt.
Bättre än sämst.
Vill bara be om ursäkt till alla som blir utsatta för mitt humör.
Så.. förlåt.
Och känner ett utbrott på väg,
så ska lämna det här för en stund.
Have it.

Det blir nog bra snart.

Lalala!
Tjaa / kklara,

mm,

jag är fruktansvärt upp&ner på sistone,

så jag förstår dig, tror jag /(allt&inget?)

du är jättebra idan!

<12

2010-10-23 @ 10:41:04

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0