try honesty

Lagom random bild. Bara sådär. Liksom.
Funderar på att kanske lägga ner lite energi på att skapa en header till den här bloggen.
Inte för att jag är teknisk, eller smart, nog för att veta hur man sen får upp den här.
Men vad fasiken! Det löser sig väl.
Sitter med lite blandad musik i hörlurarna.
Boken Kirre bredvid mig.
Läslogg på datorskärmen.
Eller ja.. just nu detta, men annars!
Avskyr detta..
Något som får mig att inse hur.. kass.. jag är.
Att inte ens ha påbörjat något som skulle vara färdigt för några veckor sen.
Men det blir väl lätt så, när man lägger ner all tid, tanke och energi på media.
Svenska och Engelska skjuts undan.
Inte så bra.
Men nu jävlar, nu pluggar jag!
Och nu ska jag fokusera på det!
Vilket innebär Hejdå här :)
Fast måste bara säga grattis till Ullis,,
Inte för att du vet att denna bloggen existerar xD menmen
Älskar dig <3
Och måste ju berätta att jag spenderat kvällen med Cakki och Elinen!
Sjukt nice! :) tack <3
Have it!

Lalala!

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0