underground


Ligger i soffan, väldigt obekvämt och sjukt ont i nacken och ryggen. Det bara small till innan, har nackspärr, eller något annat, liknande. Illa.. tycker jag. Är så trött så jag snart somnar..
I alla fall. "Fest" här igår,, det var trevligt folk och så :) Lite segt, men vafan! Man kan inte lyckas jämt ^^
Och hälsade på Lillebror igår också, vilket var ytterst trevligt! Och pratade med pappa. Skönt att ha vissa saker "utredda".
Har faktiskt inte så mycket att säga ikväll. Ville mest bara klaga på min smärta ><
Så ska väl försöka resa på mig,, eller kanske kolla film. Äh.
Have it!

Nej,
jag orkar inte tänka.
Men ändå blir det så.
Och nej,
det finns inget att berätta,
allt är likadant ändå.

Lalala!
Tjaa / kklara,

jag hade iaf trevligt i fredes, och det var det fler som hade! :D

tack för det, tack för allt! 12<3

2010-10-03 @ 11:05:12

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0