zombie

Hej.
Jag läser bok.
Minsann.
Musiken dånar.
Svagt. Lågt.
Bättre än inget.
Love this song.
Underbart.
Lite. Mycket.
Har inte så mycket att säga ikväll,
men har nog inte så mycket jag vill ha sagt heller, för den delen.
Eller kanske, men förmodligen inte här. Förmodligen ingenstans.
Det är inget fel, inga problem. Mer än det vanliga.
Det vanliga kanske bara har tagit över lite mycket igen.
Jobbigt, igen.
Men vafan.
Teven blinkar, konstig musikvideo som jag inte ens tänker kolla.
Ljudet är av. På teven alltså.
Musiken spelar och det luktar kanel.
Bakade med mor idag,, 60-70 kanelbullar, dagen till ära.
Jag älskar mina vänner.
Jag saknar Cakki oerhört mycket.
Alex och Klara också.
Det var väl mest det.
Have it.

Lalala!
Tjaa / Misse

Saknar dig med min lilla buu <3

älskar dig,,

2010-10-05 @ 18:07:22
Tjaa / kklara,

saknar dig med!

12<3

2010-10-06 @ 15:59:42

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0