dancing on my own

Sitter i Cakkis soffa, mitt vänstra ben agerar kudde för Cakki just nu medan hon leker med min mobil. Själv fixar man filmer som sen ska underhålla oss. Eller kanske natta oss. Ja, det märker vi ju. ><
Fyi, så är det Toy som dekorerar mitt inlägg inatt, det är helt okej. Han är söt och ganska underbar. Men vilken valp är inte det liksom. Men det blev tyvärr ingen jättebra bild idag, får försöka imorgon igen, när det är ljusare. Jag är inget fan av att behöva använda blixt nämligen, inte alls min grej. Menmen, ibland måste man ju.
Men nu tror jag att vi ska asa oss ut på balkongen en liten stund. Har nog inte så mycket mer att säga just nu ändå så. Mer än att jag har saknat Cakki mycket, och även om vi inte gör så mycket så känns detta sjukt bra. Lagom soft kväll/natt, om jag får säga det själv alltså :) Älskar dig, det vet du! <3
Have it.

Lalala!
Tjaa / Misse

hmm.. blir nästan lite gråtfärdig här, hmm ingen aning om vf oO överkänslig idag mabye x'D

har saknat dej som fan.. saknar dej fortfarande tror jag oO.. älskar dej så sjukt mkt mer buu <3

2010-09-12 @ 17:22:28

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0