det gör ont ibland

En bild som inte är tagen av mig, kanske ganska självklart eftersom jag står där själv ><
However.. Sitter i soffan och bara tar det lugnt. Låter Coldplay spela för mig, har fastnat lite för dem nu. Inget jag tänker hindra. Måste säga att just nu, den här stunden, så känns det ganska bra för mig. Jag är inte överlycklig, jag är inte på ovanligt bra humör och jag känner inte för att hitta på något speciellt. Men jag är heller inte ledsen, down eller på ett humör som ibland, tyvärr, lyckas gå ut över andra. Ganska likgiltig för tillfället, men inte alls så jobbigt som det brukar kännas. Jag försöker därför undgå att tänka för mycket just nu.
Har kommit på att jag oftast bara skriver negativt här, vilket kan bli ganska tråkigt i längden. Om det stör er så kommentera! Istället för att bara sluta läsa. Jag vill ha kritik, so bring it on. :)
Nu svek Spotify mig, MSN är det enda som funkar. Jag tycker inte om mitt internet så där väldigt mycket måste jag ju erkänna.. Men har alla Barbapapa-filmer på datorn, så funderar på att åka bakåt några år i tiden snart. Usch ja, visst saknar man den gamla goda tiden! När man inte oroade sig för något ideal, några speciella känslor eller för framtiden. Man levde i nuet och småsaker kunde vara hur underhållande som helst. Ja usch, jag saknar i alla fall det som fan ><
Ajja, nej, ska hjälpa till lite här hemma och sen blir det nog Barbapapa, eller annan film, och kanske redigera lite bilder och så :) Men det blir säkert ett inlägg till senare, om jag har alldeles för tråkigt ^^ Vi ses. Have it!

Lalala!

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0