fallen leaves

Sitter hemma, mamma jobbar inatt och jag tycker att detta är lite smått jobbigt. Faktiskt.
Jag är inte så tuff som jag verkar! HAHAH xD
Anywaays,, Fredagen spenderades först och främst med syster Sara! Sjukt nice! <3
Sen blev det Elin, Klara och Ems. Konstig, men trevlig, kväll :)
Och igår träffade man Cakki, Klara och Emmy. Sjukt nice!
Håller på att bli sjuk, och måste erkänna att jag gillar det inte! :o
Har precis lyckats bli frisk, men som vanligt så varar det ju inte så länge..
Menmen! Skola imorgon i alla fall, börjar känna mig lite skoltrött, men vafan!
Bara till att kämpa på, eh. Som tur är har jag ju Elin där,, annars hade jag inte klarat det.
Älskar henne, faktiskt <3
Men nu ska jag äta lite mat och skriva klart projektloggen.
Tycker inte om när man måste tänka, brukar inte sluta bra :c
Have it!

Lalala!
Tjaa / kklara,

hahaahah,

trevlig helg minsann!

/(iomed att vi träffats rätt mkt säger jag helg!:))

-DIT? Sa du dit? vi drar dit!

ahhahahahaha, din ¨efter några vinglas¨-humor! :D

AJJA, kamerorna /(hmm?) oockså!<3

trevligt minsann!

12<3

2010-09-26 @ 23:32:46
Tjaa / misse

tack för att du kom <3

2010-09-27 @ 14:24:00
Tjaa / Elinen

Och jag älskar dig! <3

2010-09-28 @ 15:37:51

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0