forever young

Sitter i soffan minsann, kollar politiken, faktiskt! Försökte ge mig på det där och läsa lite om det som påverkar landet så väldigt mycket. Men gav upp ganska tidigt igen. Det intresserar mig inte särskilt mycket. Eller jo, en aning. Men har tröttnat på allt det där med valet. Alla verkar försöka trycka ner varandra, för att själva kunna verka bättre i dager. Rätta mig om jag har fel. Jag kanske helt enkelt bara har lyckats ta mig tiden att kolla debatter och liknande just de stunder de har gjort såhär, men det är så jag känner just nu. Äh, lägger ner den energin på annat nu, tror jag!
Men äh.. ska väl gå och sussa snart. Det är ju trots allt skola imorgon ><
Och det innebär att man ska få träffa Elinen igen, efter en hel helg utan henne!
Sen blir det nog Cakki-time :D <3
Men jaja,, Have it!

Lalala!
Tjaa / Misse.

Cakkitime oO <3

2010-09-26 @ 13:51:01
Tjaa / idan

Aa? xD <3

2010-09-26 @ 20:36:58

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0