intresseklubben antecknar

Lite creds till alla låttitlar bara, för att jag slipper rota i fantasin efter kassa rubriker här! Yay :)

Hej, jag heter Idan. Not really.. Men vi säger så!
Jag är, typ, sjutton år och jag bloggar.
Med tanke på att detta är min sådär tredje eller fjärde blogg så kan man kanske inte tro att "blogga" inte är min grej. (Sooo not me, heh) Men så är det!
Mina vänner och min familj är mitt viktigaste och utan dem skulle inget jag finnas. Fast kanske ganska självklart att jag inte skulle funnits utan min familj, eftersom den inkluderar mor och far..
Ja, just det! Jag har en tendens att idiotförklara och mobba mig själv också. Helt okej.
Det här är viktig information, så ni vet det!
Hmm.
Menmen.
Just nu sitter jag hemma (wow), lyssnar på Slagsmålsklubben och liknande och skriver CAPS med Elinen. I love it. Elinen då.. alltså! Jag är på lite bra humör. Har absolut ingen aning om varför, denna dagen har inte varit mycket mer än skit tycker jag. Kanske just därför, iofs.. Äh. Tänker inte undersöka den saken, helt enkelt!
Men nu ska jag ut och studera stjärnorna lite grann!
Ska bara påpeka att jag saknar Cakki, Klara och Petrov ganska jättemycket också. Minsann!
Mö kärlek på er! <3
Have it!

Lalala!
Tjaa / kklara,

EHE,

de där med att mobba sig själv /(yes!)

allt&inget! MAM<3

du är massa jättesaknad själv hörredudu!

tolv på dig stööörd!<3

2010-09-24 @ 00:05:25
Tjaa / Elinen

Hehe, CAPS ÄR BRA, HÖRRU! :D

Studera stjärnorna i jämna mellanrum bara, jag vill att du sparar din "tid" åt mig imon, också.. (a) HIHI

Älskar dig! <3

2010-09-24 @ 02:41:52
Tjaa / Misse

Saknar dig hela tiden, älskar dig <3

2010-09-26 @ 13:53:05

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0