om du var här


Bilden låg redan uppe, av någon anledning, så fick bli den eftersom jag inte har något annat på datorn nu.
Sitter på lektion och installerar saker och ting på min dator. Lämnade in datorn till IT-snubben igår, igen. Nätverket vill mig inget väl. Han ville skicka iväg den på lagning, men jag tog tillbaka den igen, lämnar in den på måndag istället. Behöver ju den på tåget till Borås idag, ska ju kolla film ^^ Fick tillbaka den, men helt plötsligt kunde jag inte ens logga in på datorn! Fick in till snubben idag igen och fixa det, men allt är borta från datorn, igen! Menmen, hade förberett mig på det denna gången xD
Anyways.. finns inte så mycket att berätta egentligen. Sitter i klassrummet och väntar på min grupp som är på möte. Alla som sitter i klassrummet spelar något spel, dem skriker om ostar, ballonger och bollar och sånt. Det är helt okej!
Slutar om 40 minuter, sen blir det hem och packa snabbt, sen till tåget till Malmö och möta Troll :) Ska få låna en annan telefon så bara smsa mig i helgen! Ja tack :)
Nu kom min grupp tillbaka, minsann. Och nu gick alla iväg, så borde nog gå efter :>
Have it!

Lalala!
Tjaa / Elinen

HALLÅÅÅÅÅÅ, jag kommer sakna dig jeeeeTe mycket, Idan!!!! :(

Hoppas du har det kul där! Du får berätta allt kul som hänt på måndag, sen får jag sova hos dig på tisdag dååårå :D

Jag älskar dig, Gayman! <3

2010-09-17 @ 18:52:41

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0