the botten is nådd

Sitter hemma nu, Elin sover i sängen. Just nu vet jag inte riktigt vart jag ska (vill) ta vägen.. Bara det att jag sitter hemma just nu får mig att vilja slå sönder mig själv. Jävla mig. Jag sa till mig själv, och jag lovade någon annan, att jag skulle bättra mig, att jag skulle jobba och göra något så bra utav det här. Men nej, det har gått tre veckor och jag har redan börjat misslyckas. Jag blev sjuk, blev hemma en dag, sen hamnade jag där. Igen. Har inte mycket mer att säga än fan. Jag måste verkligen fixa det här, jag måste skärpa mig! Så många som skulle skratta åt mina anledningar, så många som skulle tycka att jag är känslig och svag om jag inte ens klarar detta. Och ja, jag är känslig och svag, men nej, jag skiter inte i det, jag försöker. Faktiskt. Men palla det här, orka att jag sitter här och klagar..
Nej.. Igår hände lite saker också, men det är inget jag tänker dra upp här, inget jag ens orkar tänka på just nu. Men Elin sov här inatt i alla fall, trevligt det ju :) Och när jag kommer hem från skolan sen idag, så ska jag träffa syster Troll. Hon och mamma ska rösta och lite så nämligen :P Men saknar henne så mycket och det ska bli så skönt att få krama henne igen! Syster Fia kommer säkert upp en stund också sen, så det blir Tjejligan igen, vilket nog kommer få mig på bättre tankar :) Just nu önskar jag bara att vi kan spola lite i tiden så vi kommer fram till "sen idag" nu direkt. Men men. Ska nog fortsätta plocka lite här hemma nu, så mamma blir glad när hon kommer hem :) Have it!

Lalala!
Tjaa / kklara,

<3

femhundringen, mobilen & tanten idag, HEHE :D

<12

2010-09-02 @ 17:23:45
Tjaa / Misse

hoppas att vissa meningar du skrev här inte var bokstavliga..



du klarar det, du är starkare än du tror, jag älskar dig ! <3

2010-09-05 @ 16:34:08
Tjaa / Bögman

Du vet att jag försöker stötta dig, även om jag hamnar på samma ställe ibland ändå.

Men du, jag stöttar dig jeTe mycket.

Jag älskar dig! <3

2010-09-06 @ 17:48:09
URL: http://elinfolkesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0