Dina ord

Nästan tisdag

Min mikrovågsugn är gul.

Vill inte riktigt kalla det för tisdag ännu, eftersom klockan bara är 00.43 just nu.
Så vi kallar det måndag, en stund till.
En bra måndag.

Lovet har varit underbart. 
Det har dock varit för varmt, men om jag hade vågat så hade jag njutit av solen.
Folket har varit så bra, man skulle kunna kalla dem bäst!
Jag bryr mig inte om att alla tankarna har varit som de brukar, för.. äh! :)
Så tack, mina kära vänner! <3

Idag var den första dagen då jag faktiskt tyckte om det varma vädret.
Jag önskar jag hade kunnat älska sommaren så som jag gjorde idag!
Men.. nåväl! (navel)

Jag har blivit av med halva laddaren till min älskade mobil,
jag har alltså lagt usb-sladden någonstans där den verkligen inte borde ligga.
Så nu har jag en gammal Samsung, som jag inte tycker om, alls.
Och min kamera fungerar fortfarande inte (måste fixa nytt batteri, tror jag).
Uhu!

Och.. hmm.
I torsdags inhandlades min så otroligt efterlängtade Siesta-biljett!
Mor är snäll, väldans snäll! Huhuh <3

Jag har inte glömt listan, förresten.
Men jag har inga bilder på min dator, som påminner om gamla tider.
Får la fixa en sådan bild någon dag, snart.

Och nu har jag nog inte mycket mer att skriva.
Usch.. jag minns inte när min blogg blev såhär onödig.
Tradigt. Måste fixas!
Och headern ska ändras, när jag orkar.
Aeh.. Have it!

Lalala!

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0