Minority

Lördag

Sitter i soffan, med frätande nässpray i näsan.
Feber i pannan.
Det är valborg.
Yay!

Sitter som sagt hemma just nu.
Har precis ätit god mat med mor, med gott vin till.
Och sen en god liten tur på balkongen efteråt.
Det spelar ingen roll om jag är sjuk idag,
för det här kommer bli en bra dag och kväll.
Det är ju valborg, för tusan!
Snart ska jag städa lite, sen duscha och göra mig i ordning.
Lite senare blir det iväg och umgås med allt fint folk.
Jag mår bra idag, huhuh :3

Veckan har varit bra, dessutom!
Om man inte tänker på mitt misslyckande med skolgången dårå.
(Bättre lycka nästa vecka? Ja tack!)
Tre kvällar har spenderats med älskade Kevin, i den där gungan.
Det tackar jag för!

Jag är i princip blond nu, förresten.
(Mörkblond)
Jag ska vara i princip blond i en månad nu,
vilket känns lite sådär.
Jag är inte riktigt Idan, känner jag.
Men sen blire rött hår igen! Vilket ska bli väldans skönt!!

Men.. näe..
Finns inte så mycket att skriva.
Ska fortsätta snora nu, och städa.
Så..
Have it!

Lalala!

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0