Perfect

Onsdag

Hej.
Gammal Simple Plan i hörlurarna,, mysigt.
Vi har egentligen idrott nu, men jag ligger i en soffa med Tiddan istället.
Morgonen var hemsk, jag hade panik.
Det blev inte bättre när jag blev av med min lipsyl och tändare heller,
jag kan inte dra till skolan utan att de ligger i min vänstra ficka.
(Ännu mer panik)
Sen fick jag så ont i magen så jag knappt kunde stå,
så mamma sjukanmälde mig.
MEN.. jag tvingade mig till skolan i alla fall.
Duktiga jag!
Förra lektionen gick mycket bättre än jag trodde,
resultatsamtal, och det gick fan bra :3

Men ja.. nu ligger jag alltså i en soffa.
För jag kan fortfarande knappt stå upp.
Bara att ligga still gör ont ._.
Väntar på att teorin ska börja.
Tjaa.

Nu tänkte jag även uppdatera helgen.
Så det här blir kanske lite långt :c
Whatever!
I fredags blev det Hembygdsparken med trevligt folk.
Det var.. trevligt! :)
Och i lördags skulle vi ha filmkväll hos mig.
En fönsterruta gick sönder och lite så, men äh.
Och jag flög in i kylskåpet (inte innuti, men.. ja).
Eller.. Bellman slängde in mig där :(
Heh, det var kul och jag skrattade i alla fall!
Inte bara jag heller, huhuh. :D
Det var en trevlig kväll ändå, och det får vi göra om!
Kanske inte allt, dock xD

Då var det klart!
Så ska gråta lite nu, hade jag tänkt.
Kanske det släpper då?
Have it!



Har knappt några gamla bilder på datorn, just nu ><

Dag 1: En bild på någon du umgås med ofta
Dag 2: En bild på någon/några i din familj
Dag 3: En gammal bild på dig själv
Dag 4: En bild som du aldrig lagt upp
Dag 5: En person som du saknar
Dag 6: En person som du kan berätta allt för
Dag 7: En bild som påminner dig om gamla tider
Dag 8: En bild på dig som kär
Dag 9: En person som alltid ställer upp för dig
Dag 10: En bild på en tid du saknar
Dag 11: En bild från somras
Dag 12: En bild som gör dig glad
Dag 13: En person som alltid gör dig glad
Dag 14: Någon/några du alltid har roligt med
Dag 15: En bild som du alltid skrattar åt
Dag 16: En tokig bild
Dag 17: Den nyaste bilden på dig själv



Instabil och sånt där.
Rädd och allmänt förvirrad.
Svag, men försöker bli bättre. Typ starkare.
Usch nej!

Lalala!

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0