Creep

Måndag



Hej, jag heter Idan. Eller.. Hej, jag heter Ida Vuorenniemi Toivonen, men jag stavar mig Idan. Jag är nu arton år gammal och jag lider av något man skulle kunna kalla för mild åldersnoja,, lite tidigt, jag vet.
Jag går faktiskt tredje året, IT-media, på John Bauergymnasiet i Hässleholm, tro det eller ej. Awesome skola med awesome personer. Yay. Och jag tycker knappt om godis, det är lite för sött för mig. Jag älskade choklad innan, men äh, det var förr! Jag är dessutom lite halvt jätteberoende av Coca-cola. Och min iPhone. Yeesbox.
Jag är en ganska mesig människa, som aldrig riktigt vågar. Väldans blyg, fast det märks inte alltid. Bara ibland. Jag röker, fast jag inte borde, och jag vill ha en Fransk Bulldogg. En otroligt söt hund som verkar helt underbar. Jag vill ha..    För övrigt så älskar jag katter och jag vill måla om på mitt rum. Jag älskar musik också,, jag lyssnar på det mesta, fast dansband och sånt är inte riktigt min grej.
Jag vill pierca mig igen, eftersom jag känner att de piercings jag redan har inte är tillräckligt. Jag vill t.o.m tatuera mig, vilket jag aldrig riktigt brytt mig om förut. Jag brukar, ibland, även få såna där jättebra idéer, som typ att helt plötsligt skriva en massa random stuff om mig själv i min blogg. Jag tyckte liksom att det skulle vara jättekul! Eller så hade jag bara tråkigt.
Imorgon kommer troligen ett normalt inlägg här, sånt som man brukar skriva i en awesome blogg som denna! Huhuhuhuhuhuh. Och ja.. jag är sjukt trött! Have it!


I don't care if it hurts
I want to have control
I want a perfect body
I want a perfect soul

Lalala!
Tjaa / taata

jag hittade dei !olen pari kuukautta harjoitellut tietokonetta (en heti meinannut tuntea)ihan hyvä!tulen 23 pv birgin luo ja ehkämuuallekin gud jul! jos laitat mun nimen tai www.putajanmuseo.net ja klikkaa patsaat ,saat jotain terveisiä sinne!

2012-12-04 @ 13:04:50
Tjaa / taata

jag hittade dei !olen pari kuukautta harjoitellut tietokonetta (en heti meinannut tuntea)ihan hyvä!tulen 23 pv birgin luo ja ehkämuuallekin gud jul! jos laitat mun nimen tai www.putajanmuseo.net ja klikkaa patsaat ,saat jotain terveisiä sinne!

2012-12-04 @ 13:04:50

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0