We won't get any younger

Måndag



Det är alltså måndag nu.
Eller.. tekniskt sett så är det ju tisdag nu.. Usch!
Men jag fastnade vid underbara Photoshop CS5 :c Jag älskar att överredigera bilder (y)

Men ja..
Jag tänkte mest bara skriva för att berätta att jag har varit på Malmöfestivalen hela helgen, med min underbara Elin. Vi drog dit i fredags, och drog rundor. Danneman kom också, och vi satte oss i ett öltält (där vi spenderade resten av kvällen) och hade det allmänt trevligt :) Lite senare kom även Bellman, som fyllde arton (grattis på honom! :D). När det var dags för pojkarna att åka hem så stressade vi till stationen,, men de missade tåget :3 Så det blev att vi alla fick vandra hem till far för att sova istället! Inget mig emot dock, för det var faktiskt ganska roande xP
På lördagen drog Danneman och Bellman hem, och jag och Elin drog ut på stan igen. När vi satt och väntade på Alex så kom det fram en väldans trevlig människa till oss, vid namn Henrik, och började prata med oss. Sen drog han med oss ett tag,, kulkul! :D Vi träffade Alex också (ganska uppenbart kanske), fast han drog ganska snabbt igen xP Vi såg i alla fall Viza och Hardcore Superstar på kvällen, de var helt okej :)
Igår drog vi ännu en gång till festivalen, vi kollade Billie The Vision And The Dancers, Daniel Adams-Ray och Veronica Maggio. Jag måste faktiskt erkänna att Veronica Maggio var ganska bra, och efter igår så kommer jag nog börja lyssna lite på henne :3
Ja.. Tack till alla fina människor, för den här helgen!
Nästa helg blire att åka tillbaka igen, och då kommer det nog bli ännu bättre :>

Idag blev det dessutom Utmaningarnas hus med alla medieklasserna. Det är typ som Fångarna på Fortet, fast utan all gegga och sånt där. Kul, faktiskt!
Jag var med Elin, Putte, Tiddan och Joel i gruppen Gruppsex, och vi kom typ.. femte eller sjätte sist. Ganska stolt faktiskt! :D

Och jag börjar nog bli friskare nu förresten! 
Jag mådde askasst i helgen, tappade rösten och sånt, men nu börjar jag hosta massa äckligt slem, vilket brukar betyda att jag blir frisk snart. Får hoppas på det bästa, helt enkelt! :)
Och nu måste jag verkligen gå och lägga mig, om jag ska orka upp imorgon!
Såå... Skriver väl igen snart, i brist på annat :3
Have it!







I want you to notice
when I'm not around

Lalala!

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0