Crestfallen

Dag 21 – En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.

Bild från studentfesten i tisdags,, vem som har tagit den vet jag dock inte ><
Torsdag, egentligen fredag. Lillejulaftonen. Sitter i köket och kände för att bara slänga upp nå litet innan jag ska sova. Klockan är typ mycket och jag ska upp snart igen. Jag hade tänkt lägga upp lite bilder från studentfesten, men det får jag göra nå annan gång! 
I onsdags var det avslutning i skolan, och jag låg hemma och sov.. Tiddan ringde mig och berättade att jag hade vunnit pris för "snällaste kompis" på skolan iaf, och att jag var "live i radio" (skolradion), sen sa hon hejdå. Jag låg dock och sov när hon ringde, så jag förstod ingenting. Men jag blev glad när jag förstod vad det handlade om iaf! Och en aning sur när jag förstod att jag hade hörts över hela skolan, eftersom jag inte lät särskilt vaken och trevlig.. Men men! 
Idag blev det ut på stan, sen till Maxi, sen till stan igen och träffa Johanna! Kul att få träffa henne igen :) Och sen träffade jag Klara också, och vi gick en massa, som vanligt. Alltid lika trevligt,, och jag kände att vi hade en del att ta igen (det har vi nog fortfarande..). Skönt att få prata med min dumme faan iaf <3 Och jag fick ringar också, vääldans fina! :3
När jag kom hem så fick jag reda på att det hade blivit lite strul angående nyår, men det löser sig nog iaf. Lite trist att det ska behöva bli på detta sättet bara, men det blir nog bättre sen!

Men nu ska jag gå och lägga mig. Godnatt, och allt det där!
Have it!

Lalala!

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0