Go your own way

Fredag. Egentligen lördag, nyårsaftonen.

Tappade all lust till att göra något igår, så jag satt hemma hela dagen, kvällen och natten. Jag tänkte göra detsamma idag, men när Elin frågade om jag ville hänga med ut så kände jag bara att jag hade varit elak mot mig själv om jag hade tackat nej. Så jag drog ut och träffade Elin, Emil, Danneman och Oskar. Det tog inte så lång tid innan vi drog in till värmen istället. När vi satt här hemma så kom även Johanna hit och hälsade på en stund,, och allt har varit trevligt idag! Förutom en liten nackdel (kanske), men äh.. Bara att hoppas på det bästa!
Imorgon (idag) är det nyårsafton. Sista dagen på detta året. Det ska firas hos Tiddan, med fint folk. Och jag längtar,, jag längtar efter att vara lite glad igen!
Nu måste jag nog sova iaf, så jag faktiskt orkar upp imorgon.. 
Have it!




Nej.

Lalala!

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0