Jag lever

Dag 20 – Min favoritfilm.

Jag har faktiskt ingen aning! Jag kan inte välja EN film.. Och jag har inte någon film som jag kollar på typ hela tiden, för jag har ganska svårt för att se en film mer än en gång, om det inte är typ jättelång tid mellan ^^ Så jag älskar att se nya filmer, när jag ska välja något, helt enkelt! Men typ.. många av Tim Burtons filmer är ju hur bra som helst, och DEM kan jag se flera gånger (Nightmare before Christmas, Corpse bride, Edward Scissorhands, Sweeny Todd och alla de där!). Och Shrek gillar jag en hel del,, humorn är så skön :3 Och ja.. skräckfilmer! Och de flesta som känner mig har väl hört mig tjata om Napoleon Dynamite också,, eftersom den filmen är så sjukt nice, helt enkelt <:
Och om jag ska vara helt ärlig så gillar jag såna där typiska "tjejfilmer", typ romantiska komedier, också. Man slipper tänka, de är liksom lätta att se på ^^ Jag gillar även animerat, familjefilmer (typ som Shrek och liknande). Speciellt när jag är hemma ensam om nätterna :3


Fredag, fast egentligen lördag. Jag sitter i soffan och måste sova jättemycket. Har inte sovit ordentligt på nästan två veckor, och jag är ganska slutkörd. När lovet börjar så ska jag fixa det där, tror jag. Om ångesten släpper. 
Men jag ville mest bara visa att jag lever. Och komma vidare på listan. 
Och nu har jag gjort det! Såå..
Have it!




Ja.. "och" är ett väldigt bra ord!

Lalala!
Tjaa / trög :>

SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR mycket (och mer) älskar jag dig.

2011-12-17 @ 16:50:58
Tjaa / idan

Ååh, men du.. jag älskar dig ÄNNU MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!

2011-12-17 @ 19:16:37

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0