Trolltuss

Lördag, fast egentligen söndag

Jag kunde ha följt med på bilträff med Elin och Emil idag, eller gått hem till Kevin ikväll,, men nääe, har suttit hemma och gjort skolarbete istället.. Men jag känner mig lite duktig faktiskt! Det har varit ganska skönt att sitta hemma och ta det lugnt ändå. Jag fixade grönsaker och dippa, tände adventsljusen, kurade ihop mig i soffan med datorn i knät, teven igång med ljudet av och P3 i stereon. Nu är dock stereon av, och Musikhjälpen är igång på teven istället :3 Och nu känner jag att mina ögon blir tyngre för varje gång jag blinkar, så jag borde nog sova snart, eller typ nu..
Imorgon blire att fixa det sista inför firandet på måndag. Sen fira syster på måndag, ju.
På tisdag är det dags för studentfest, och på onsdag ska jag på aktivitetsdag i skolan, sen hem och klä julgran och grejer! Och jag vill ju träffa Johanna också, antingen på onsdag eller torsdag! Och Klara också! Och Kevin! Och alla andra fina vänner som finns i mitt liv!



Det är den 18 december nu, och min systers födelsedag. Troll fyller 22 år,, det är ganska svårt att inse faktiskt, vilken tant hon har blivit! Bilden är några år gammal, men jag tycker att vi var väldigt söta i alla fall!
Grattis Martina, jag älskar dig <3


Nuu ska jag nog gå och lägga mig. Snart..
Have it!

Lalala!
Tjaa / Putte

De två finaste och underbaraste människorna jag vet. <3

2011-12-18 @ 18:29:13
URL: http://www.nattstad.se/PutteKarlsson
Tjaa / trög :>

Tjalalaaa.



Åh vad vi :SKA: umgås på looovet, ih.

Något sånt udda som bara vi kan komma på, liksom?

Älskar dig Liggande åtta-mycket <3

2011-12-18 @ 20:26:26
Tjaa / idan

Ja, det SKA vi verkligen!

Det är ju trots allt det vi är bäst på <:

Älskar dig med, minst lika mycket! <3

2011-12-19 @ 09:38:07
URL: http://idansord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0