Aj och sånt

Söndag
Slängde ihop en ny header (igen),,
blev inte alls nöjd.
Det blir jag aldrig, så kommer väl en ny snart igen :c
Texten, som står där uppe, kommer i alla fall från en underbar låt,
bara så ni vet.
Ursprungligen från The Wizard of Oz, fast har fastnat vid en cover ^^
(If I only had a brain - The flaming lips)

Fredagskvällen spenderades hos Kevin, i Tyringe,
med trevligt folk och allt det där :)
Sov sen hos Kevin, och segade bort mer än halva lördagen därefter :P
Sen drog vi till Hässlehålan för att käka och lite så,
och jag tackar honom för ännu en trevlig dag/kväll! ^^

Idag har jag bara suttit still i soffan så mycket som möjligt,
min rygg dödar mig en aning.
Så fort jag rör mig så gör det så sjukt ont,
och när jag ska gå någonstans så börjar jag skratta och gråta av smärta.
Måste ha med kistan och skåpet som vi kånkade på igår.
Jag är verkligen svag!
Och det känner jag av nu ><

Nu ska jag kämpa mig in i duschen och sen försöka gå en runda.
Yay! Have it.

Lalala!

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0