All I regret

Söndag
Elin får döda mig om hon vill,, jag gillar bilden!

Så det är söndag idag,
hållit min oerhört förkylda mamma sällskap idag,
och inget annat har jag gjort!
Skönt att slappa, faktiskt.

Drog till Tyringe igår, till Kevin.
Och Elin hänkade också,
väldigt trevligt, må jag säga!
Mycket mer än så hände inte ^^ 

Hmm.. ska la berätta om första kyssen.
Jag kommer inte ihåg min första, riktiga kyss.
Och jag tror inte att pussar och kyssar är samma sak,
tror jag fel kanske?
Nåja.
Det var väl Kalle som var den första som pussade mig,
typ tog tag i mitt huvud, pussade mig och gick,
väldigt.. random xP
Den första jag själv pussade var nog..
Jasse, tror jag.
Hahah,, mycket enklare att säga att jag inte har fått min första kyss än,
helt enkelt! Får vänta lite till :)
Heh.
Have it!

Lalala!

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0