Det var jag

Lördag

Åhå jaja,, sitter hemma nu, yay!
Dricker vin med mig själv, fest-skivorna är igång och gör mig pepp på ingenting. Lite trevligt ju.
Skulle träffa Elin idag, men hon kunde inte, sen skulle jag träffa Alex, men han kunde inte heller. Så jag har förberett mig på en ensam kväll hemma. Men bara puff sådär, så ska man snart träffa Cakki och Emmelie en stund, sen bär det nog av till Kevin, minsann! :)
Ikväll får jag mina vackra piercings, men kan inte byta den i ögonbrynet eller septum, så får la fixa det i veckan >< Sen sticker Elin nog lite hål på mina öron på fredag, lagom lulliga och glada och det kommer gå jättebra! :)

Dags att skriva om skolan dårå.
När jag började gymnasiet så gick jag på Mediegymnasiet i Malmö, bästa skolan jag varit på! Fick en underbar Macbook och skolan var så sjukt fin, men jag kände inte en enda människa i Malmö och rädslan över att vara helt ensam gjorde att jag rymde tillbaka till Hässleholm. Jag var i skolan tre dagar på två veckor, sen hoppade jag av (dumt kanske, gav det aldrig någon chans). Tappade lusten och tänkte börja på UC, men mamma fick in mig på en annan skola istället.
Nu går jag andra året, IT-media, på John Bauergymnasiet i Hässleholm. Det är väl inte den bästa skolan direkt, men jag trivs som fasen! Jag älskar klassen, och parallellklassen, lärarna är helt underbara och det bästa är ju såklart att jag har Elin vid min sida! Jag ångrar inte att jag bytte ändå, detta är hur bra som helst :)

Nu ska jag dammsuga!
Have it!

Lalala!
Tjaa / Elin

Hohoho, du är bäst. <3

2011-02-06 @ 20:07:07
Tjaa / idan

Huhuhuh, du är bättre! <3

2011-02-06 @ 21:02:11

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0