.

Jag vet inte.

Jag orkar inte lägga någon energi på dig, men ändå sitter jag här och släpper ut all energi jag har kvar för ikväll. På grund av dig alltså. Varje dag hoppas jag på att få höra av dig, och när jag får som jag hoppats på, så blir jag bara förbannad. "Jaså, nu passar det?" Det värsta är att jag tar skulden, från dig, och från mig. Aldrig att jag skulle säga till dig att du gör något fel. Aldrig. Och du skulle väl knappast erkänna själv att det inte bara är mitt fel heller.
Du är världens bästa människa, men jag blir så arg, och framförallt.. Ledsen. Så väldigt. Jag vet inte ens vad du har för anledning. Om jag har svikit dig så ber jag om ursäkt. Du anar inte.
Jag älskar dig, så oerhört mycket! Ganska krävande uppgift ibland, det tär på mig. Men jag överlever ändå, så länge du finns. Allting låter så konstigt och jag är ganska förvirrad själv. Men jag behövde skriva. Förlåt.

Tar nog bort inlägget ganska snart igen.
Bäst så.
Have it!

Lalala!
Tjaa / Elinen

Prata med mig? :c

2011-02-17 @ 16:17:07
Tjaa / idan

<3

2011-02-17 @ 23:35:41
Tjaa / Tiddan

Farbror Tiddz finns här. <3

2011-02-19 @ 01:16:28
Tjaa / idan

Tant Idan finns här för dig med! <3

2011-02-19 @ 23:01:25

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0