lady of the flowers

Torsdag

Sitter i skolan och har Svenska B,
väntar på att de andra i min grupp ska läsa ikapp mig i boken,
när jag väntade på upptäckte jag att jag höll på att somna,
så tänkte skriva här,
i hopp om att vakna till liv igen.
Nu blev Sara också klar,
yay!

Imorgon fyller Elin arton,
den jävelen!
Så det blir fest,
och ja, jag är nog lite pepp!
(Peppe Eng)

Ska skriva ett barndomsminne.
Uuuuuhuhuhuh.
Kommer inte på något.
Kan skriva något från igår kanske?
Hmm

Får bli när jag cyklade in i en sten!
Jag var typ.. så gammal man är när man går i typ trean.
Jag skulle cykla hem från skolan,
och min påse som jag hade på styret fastnade i en trampa.
Så jag kunde varken styra eller bromsa.
Och PUFFFFF så dunsade jag rakt in i en stor sten.
Det gjorde ont,
fast måste ha sett kul ut.
Ungefär som när jag cyklade in i en parkerad bil..
Jag är duktig.

Nu är de andra klara,
så ska fortsätta läsa och sova lite till.
Have it!

Lalala!

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0