Minority

Onsdag
Kände för att lägga upp världens vackraste bild och lite sådär,
fråga inte varför. Kanske lite bildbrist, men det är tråkigt att inte ha bild här.
Och jag vill ändra designen och headern här också, men jag orkar inte.
Kanske för att jag inte riktigt har fantasin.

Elin sov här inatt, lite trevligt och så!
APU-ansvarige snubben på skolan ringde Markan åt mig idag,
(han tyckte väl synd om mig för att jag fått ringa så mycket)
och på tisdag ska jag dit och skriva kontraktet.
Äntligen!

Den där listan börjar bli lite dryg nu..
Men jag tänker nog inte sluta med den i alla fall,
för nu har jag börjat, så tänkte slutföra nå för en gångs skull!
Men ja.
Då fortsätter vi dårå..

Dåliga vanor och laster, var det nu va?
Vet inte riktigt vad jag ska skriva.. Jag vet inte vad som räknas till dåliga vanor. Laster har jag gott om, men det är inget jag orkar skriva om. Så intressant blev det!
Have it!

Lalala!
Tjaa / Zuperman

Jag älskar dig bebis och vi ska träffas imorgon puss & smek fingerlek ;*<3

2011-02-02 @ 23:05:58
URL: http://gayboiis.blogg.se/
Tjaa / idan

Jag älskar dig med bebbe, och vi träffades inte idag :( fast vi ses imorgon! Puss och smek och allt det där! <3

2011-02-03 @ 19:09:11

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0