basket case

Dag 03; mina föräldrar

Det är fredag, jag har inte varit i skolan idag och lite ångest har jag..
Hmm. Ska i alla fall sova hos Elin inatt, det ska bli lite trevligt :)

Såå.. Ska berätta lite om mina föräldrar :3
De separerade när jag var tre år, men de bråkade aldrig om det så jag såg aldrig det som någon stor grej. Jag kan ju säga nu att jag är bara glad att de separerade, jag hade inte orkar med två föräldrar på en gång. Det har alltid varit skönt att kunna åka iväg ibland. Har inga bilder på dem på datorn, tror jag. Men men :)

Min pappa bor i Malmö, med sin sambo, Ullis. Han jobbar som AD, men han är även musiker. Just nu är det nog mest fokus på musiken, faktiskt. Han var trummis i ett band som hette Loserville innan, och när jag var yngre så var jag så stolt över honom och skröt ganska mycket faktiskt. Stolt är jag såklart fortfarande, men nu ser jag inte det riktigt som en lika stor grej ^^
Min humor kommer mestadels från min pappa, och om man träffar honom så förstår man nog ganska snabbt. Det är kul att vara med pappa, det är sällan så väldigt seriöst och trist. Jag träffar inte honom så ofta, jag är nästan aldrig i Malmö, men när min APU börjar så kommer jag vara där minst en dag i veckan i alla fall :) Jag älskar pappa och det kommer jag alltid att göra <3

Min mamma bor i Hässleholm, med sin ena dotter, mig :> Hon jobbar som personlig assistent och är helt underbar. Hon är ganska öppen och framåt av sig, väldigt social och när jag har vänner hemma så brukar hon vara med xD Klart att jag tycker det blir jobbigt ibland, det är ju trots allt min mamma, men mina vänner säger att hon är helt okej, så får väl lita på det :3
Jag kan prata om det mesta med mamma, jag ljuger väldigt sällan, och om jag gör det så får jag ångest och berättar sanningen till slut i alla fall. Det vet hon också, så hon väntar bara. Hahah ^^ Men ja,, hon är väldigt stöttande och hon gör så mycket, bara för att jag ska må bra. Hon låter mig pierca mig, fastän hon inte tycker om det, hon vet att det får mig att må bättre i mig själv. Hon låter mig ha den stil jag vill, hon låter mig ha de vänner jag vill och hon litar på mig. Jag älskar min mamma och skulle aldrig klara mig utan henne <3

Lalala!
Tjaa / klara,

ae, våra mammor är lite lika varandra, minsann ;>

2011-01-16 @ 20:52:44

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0