because I want you

Dag 07; det här är jag beroende av
Jag har tråkigt och slänger in ett inlägg till.
Woho!

Jag är beroende av några, få, saker..
Coca-cola är väl det bästa,, underbar dricka! La det åt sidan under jul, och drack julmust, märkte att jag gick ner i vikt och tänkte att nu jävlar ska jag sluta! Sen slutade de flesta sälja julmust och nu sitter jag här med underbar Coca-cola i mitt fina glas. Nåja, får sluta med något annat istället. Hehe!
Jag är beroende av andra saker också, som mat, vätska, sömn och sånna grejer, som vi alla är för att kunna må bra, eller.. leva.
Jag röker också.. tyvärr. Jag är inte beroende av nikotin (än?), men däremot så är jag fast i.. hela grejen sådär. Jag har tänkt sluta röka några gånger, men jag blir väldigt röksugen när jag är bland folk eller om jag bara är ute och går, eller när jag har ätit. Men jag klarar mig utan att röka längre än vad jag klarar mig utan Coca-cola.
Att borsta tänderna är jag också beroende av! Förr borstade jag mina tänder minst fyra gånger om dagen, fick nästan panik om jag inte borstade tänderna ibland. När jag inte hade möjlighet så tuggade jag tuggummi. Tandläkaren sa till mig att jag måste sluta borsta så ofta, eftersom jag borstade bort all emalj. Nu borstar jag normal-ofta (bra ord), men kan inte sova om jag inte borstat.
Det var väl det dårå.
Have it!



Om det hade varit tvärtom,
då hade det varit underbart.
Jag hade inte förstått,
som jag förstår nu,,
men det hade jag inte brytt mig om.
Attans!

Lalala!

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0