hmm

Tisdag
En osäker personlighet, 
gömd i ett skal, 
tryggt förvar. 
Men inte ens skalet 
är okej. 
Enligt en osäker person. 
Det finns inte mycket att säga, 
inget att berätta. 
Allt verkar trist här 
mycket möjligt, sant. 
Osäkerhet vinner alltid, 
här i alla fall.

Skolan började idag,
APU-sök hela dagen och det började segt.
Men hoppas bara att det löser sig nu ><
Just nu ligger jag i sängen och försöker att inte somna.
Det är lite jobbigt,
men kvart i åtta är lite för tidigt för mig.
Lite frestande är det i alla fall,
speciellt när Elin ligger här och sover nu..
Jag ligger i fotändan dock,
så Elins fötter kittlar mig när de rycker.
Ouhff!

Aeh, jag orkar inte skriva mer..
Tänkte bara sysselsätta mig lite.
Nu vaknar Elin!
Och nu somnar hon om xD
Nåja,,
Have it!

Lalala!

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0