Markan

Dag 08; favoritsaker
Det är andra dagen på vecka fyra,
ingen APU ännu och stressen känns väl av en aning nu.
Ska snart ringa Markan igen, men nu är det ju lunchtid, så..

Så, favoritsaker..
Min mobil är en absolut favorit! Speciellt sen jag fick min x10 mini. Jag smsar, inte lika mycket som förr, men jag hade ändå inte klarat mig utan sms. Och ringer gör jag också, fastän jag hatar att prata i telefon! Sen när jag inte har något att göra, eller inte bara vill sitta och glo och se dum ut, så finns det ju spel och surf och grejer! Hahah ><
Min kamera ligger nog på samma plats som mobilen, faktiskt. För typ tre år sen köade jag i mer än elva timmar till en konsert, och en stund innan insläppet så blev min kamera stulen. I början på konserten så stod jag bara och glodde, och försökte att inte gråta, just på grund av min kamera.. När jag sen fick en ny kamera för ungefär ett år sen så blev jag överlycklig. Nu är det bara en systemkamera som ska inhandlas också!
Sen är det min lipsyl. Jag kan inte gå någonstans utan min lispyl och tändare i vänster byxficka. Så är det!
Min PuckoPod älskar jag, sumpade hela dygnsrytmen när jag var av med den ett tag. Lite illa kanske xP
Vet inte om det är så mycket mer..
Datorn klarar jag mig utan, hade inte datorn igång under hela jullovet, men det störde inte mig. Kan vara för att jag har min mobil iofs.. Huhu.
Men nu ska jag gå ut en runda, och lite sådär!
Have it!

Lalala!

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0