Placebo

Torsdag
Andra inlägget idag.
Det här kommer sluta illa,
jag märker det nu.
Och lite så där "förresten" liksom;
Att lyssna på Placebo och läsa fina texter,,
seriöst, underbart och så hemskt.
Såja!

Jag sitter ensam, igen.
Att ha en Elin sovandes här hade varit helt okej.
Men jag har skola imorgon,
och hon bor långt borta nu.
Imorgon ska jag få träffa henne igen,
det ska bli mys!

Lite randoms här ja!
Kanske ska jag få svarta piercingsmycken,
till hela mitt face, av systra mi.
Lite awesome :3
Och sen måste jag fixa lite töjningar,
blir lite galen snart, annars!
Lite fler hål i öronen skulle inte heller sitta helt fel,
fast är så mesig när det gäller att ta hål i öronen :(
Av någon anledning ><
Vill nog.. ta fler hål i läppen också! o_o
Ouhff!!
Äh, have it!



Jag skulle vilja åka iväg,
någonstans där ansvaret inte riktigt uppmärksammas.
Där vi kan vara lite hur vi vill,
göra lite vad vi vill.
Att slippa tänka på annat,
där vi bara kan vara, liksom.

Lalala!

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0