Sara rara underbara

Dag 06; om det här vore min sista dag

Det är måndag och jag sitter i skolan.
Väntar på ett samtal från Markan,
min (förhoppningsvis) blivande APU-plats.
Woho.

Hjälpte Elin att flytta i lördags,
lagom jobbigt nu att hon bor i jävla Tyringe..
Menmen, det kunde varit värre :c
Och sen kom Sara hem till mig,
sjukt underbart, har saknat henne som fasen!

Om det är vore min sista dag.. då vet jag inte vad jag skulle göra. Skulle vilja träffa alla vänner och all släkt, men det skulle inte vara möjligt. Så jag skulle väl bara isolera mig från omvärlden, filosofera och gråta tills dagen tog slut. Skulle inte försöka "leva livet fullt ut" som många kanske skulle svarat, jag får väl helt enkelt skylla mig själv att jag varit en mes. Jag skulle däremot berätta för vissa vad jag tycker och känner för dem, hade varit ganska skönt!
Annars vet jag väl inte.. Skulle inte bli någon intressant dag, måste jag ju erkänna.
Have it!

Lalala!

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0