synday bloody sunday

Dag 05; min första kärlek

Det är tisdag och APU-sök. Här går det undan! ><
Sitter och väntar på ett telefonnummer, men kommer väl få vänta hela dagen -.-

Min första kärlek.. Jag har väl aldrig haft någon sån riktig kärlek. Jag hade starka känslor för en person, vi kan kalla honom Sven. När vi träffades första gången så var han bara en person, svårt att förklara.. Men en kväll så blev allt konstigt, det var en jättejobbig kväll, och då fanns han där, på ett sätt som ingen av de andra gjorde. Och sen började mina känslor växa, men själv försökte jag bara neka dem, glömma bort dem. Det fungerade för ett tag, men sen kom allt tillbaka igen. Denna gången var det inte lika lätt att glömma bort, tills jag fick bekräftat att känslorna inte var ömsesidiga. Då försvann allt, alla känslor, och jag blev inget mer än lättad. Men när jag tänker efter så var det nog inte själva Sven jag kände så mycket för, det var nog bara skönt att ha en speciell person i tankarna (inte för att det gjorde mig gladare, men ja.. Jag vet inte riktigt hur jag tänkte då ><). Menmen.
Have it!

Lalala!

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0