aeh

Lördag


Alltså.. sett en del som gjort sånna här listor (Lär känna mig på 30 dagar), just denna hittade jag på någon random blogg som jag inte lagt på minnet. >< However.. Jag kommer göra likadant som "en del" gör, dels för att det kan väl vara kul att veta lite mer om mig (hahahahah!) och dels för att ha något att göra när jag har tråkigt. :> Så here we go!

Dag 01
Presentera mig själv

Dag 02Vad är kärlek?
Dag 03Mina föräldrar
Dag 04Min bästa vän 
Dag 05Min första kärlek
Dag 06Om det här vore min sista dag
Dag 07Det här är jag beroende av
Dag 08Favoritsaker
Dag 09Min tro eller livsfilosofi
Dag 10Bloggfavoriter
Dag 11Mina syskon
Dag 1210 sanningar om mig
Dag 13En vanlig dag hemma hos mig
Dag 14Dåliga vanor och laster
Dag 15Skola 
Dag 16Första kyssen
Dag 17Barndomsminne
Dag 18Ett pinsamt ögonblick
Dag 19Detta ångrar jag
Dag 20Mina förebilder
Dag 21Mina dåliga sidor
Dag 22Det här upprör mig
Dag 23Min musik
Dag 24Det här får mig att gråta
Dag 25Det här är jag bra på
Dag 26Mina rädslor
Dag 27Min favoritplats
Dag 28Saker jag saknar
Dag 29 - Mina vänner

Dag 30 - Drömmar



Btw!
Kommer säkert inte skriva varje dag, men wth, spelar väl inte så stor roll. :)
Enjoy! x)
Have it.

Lalala!

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0