Vafasen

Dag 11; mina syskon

Det är söndag och slutet på en awesome helg. Jag och Alex träffade folk och hade en asnice fredag, sen sov han här :) Igår sov Elin och Klara här, lagom flum och trötta lite för tidigt var vi, men wth :3 Och idag var jag med Elin, Kevin och Malva, och hjälpte mamma med en massa lådor. Sjukt skönt att ha varit igång hela helgen och tack alla! <3 Imorgon blir det en dag i skolan med allt folk där igen, ska bli kul! 

Jag skrev ett ganska långt inlägg om mina syskon, men eftersom det blir fel varje gång jag lägger upp det så får jag skriva om allt, helt enkelt.. Fast lär inte skriva allt.
Sofia: Fia fyller snart 24 år, och är äldst av oss. Vi är bara halvsyskon (med samma mamma), men det har aldrig uppmärksammats. Vi har alltid haft kul tillsammans, även om hon är så pass äldre än mig så har hon alltid varit den som orkat med mig när ingen annan gjort. Vi brukade starta någon kass skiva, ställa oss framför varandra och bara dansa. Sjukt lame, men fan vad kul vi hade :P Det är helt bra att hon bor precis här, snett under mig, heheh!
Martina: Troll är 21 år och var det enda mellanbarnet i tolv år. Vi är helsyskon och hon är den som står mig närmst. Vi har alltid kul tillsammans, eftersom vi har samma sorts humor. När vi var mycket mindre så brukade jag alltid hänga efter henne överallt, vare sig hon ville eller inte. Några år senare var det jag som drog med henne överallt med mina vänner, hon var liksom min bästa vän. Hon har alltid funnits där för mig när jag har mått skit, när jag har haft problem så har hon alltid förstått. Hon har alltid skyddat mig, och även om vi glidit ifrån varandra sen hon flyttade till Malmö, så vet jag att jag kan åka dit när jag vill och få känna mig sådär trygg igen.
Elliot: Lillkillen är 6 år, han är yngst, fast jag tycker att han börjar bli gammal nu.. Han bor i Kristianstad, med sin mamma, och (typ) varannan helg så bor han hos vår pappa. Jag är i princip aldrig i Malmö, och om jag väl är där så är inte lillebror där. Vi träffas aldrig, och jag har skuldkänslor som fan eftersom det är mitt ansvar. Jag kommer aldrig glömma när jag fick se honom för första gången, några timmar gammal, jag fick hålla honom i min famn och den där varelsen var min älskade lillebror. Det var en obeskrivlig känsla, och jag var så stolt! Jag är fortfarande stolt, såklart, han har alltid varit så bäst! Jag vill bara tillbaka till den tiden och fixa allt. Men när han blir äldre så ska jag bli den där awesome systern, han ska kunna komma hem till mig när han vill och behöver, när han behöver sovplats efter festerna, när han bråkat med föräldrarna och när han behöver lite skäll för att han inte skärper sig. Jag ska bli bra!
Sara: Sara är 21 år, och mammas underbara bonusdotter. Min bonussyster. Vi lärde känna varandra genom Frida, vi stängde in Sara och Martina i ett rum och tvingade dem att bli vänner. Det gick bra, dem blev bästa vänner ganska snabbt xP Mamma är även vän med Saras pappa, och Sara bodde hos oss i dagar i sträck och på så vis blev hon en i familjen. Det är underbart!

Blev en hel del.. men kan inte skriva mindre än så. Mina syskon är de bästa, och jag skulle aldrig klarat mig utan dem. Jag älskar dem och dem betyder verkligen allt! <3

Lalala!

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0