Good day

Måndag

The dresden dolls har full kontroll över min hjärna, fortfarande. Kan inte sluta lyssna!
Jag önskar att jag hade kunnat skriva att allt är helt okej, allt är asnice och att mitt sommarlov är underbart. Men jag tänker inte ljuga..
Det har väl inte varit helt händelselöst, och det som faktiskt händer är absolut inte fel. Det enda felet är jag, just nu. Jag, som inte låter mig själv njuta av alla awesome stunder som faktiskt kommer fram lite då och då. Jag, som borde vara sjukt glad och inte känna några bekymmer alls. Men äääh,, ingen Idan utan alla jobbiga tankar! :D
Men jag är inget annat än tacksam för alla fina och underbara människor som jag ständigt får vara nära. Jag uppskattar er alla, ni som så snällt hindrar mig från isolering <3

Jag fyller ju år om en vecka också, jag blir arton och myndig, så får la försöka dra ihop nå liten grillkväll med nära vänner eller nå, så jag firar det lite i alla fall.
Och underbara syster Sara fyller år idag! Grattis på älskade! <3
Funderar på att fråga henne om vi ska ta en runda ut i Lund eller Malmö, sen när jag fyllt år, och fira varandra lite :3

Och bara sådär, lite btw, så ska jag kanske, kanske, införskaffa mig en ny, och lite bättre, kamera! Om det går som jag vill så blir jag lite glad.
Och vädret är.. oftast regn och inte jättevarmt. Jag gillar det!

Så.. ja..
Jag borde väl bara njuta!

Funderar på att plugga lite nu också..
Eftersom inget av det där har gått som jag så glatt planerade (tack vare Någon...),
så blir det att slänga ihop nå skit, i ren ångest och panik.
Yay!

Äh.
En runda på balkongen, sen plugga.. Lite..
Have it!




Det ska bara bli skönt,
att slippa det här stället en stund.
Men det kommer bara bli hemskt,
att sakna alla som stannar.

Lalala!

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0